ورود کاربران


نخستین همایش آشنایی با آزمون‌های ملی و بین‌المللی زبان انگلیسی برگزار شد

نخستین همایش آشنایی با آزمون‌های ملی و بین‌المللی زبان انگلیسی برگزار شد

تاریخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394
ساعت: 37 : 13   بازدید کنندگان : 2862 بازدید
  نسخه چاپی

جهاددانشگاهی واحد اصفهان نخستین همایش آشنایی باآزمون‌های ملی و بین‌المللی زبان انگلیسی را با هدف معرفی جزئیات آزمون‌های معتبر دنیا و پاسخ به سوال های پرتکرار فراگیران زبان و نحوه برگزاری آن‌ها دوشنبه 26 بهمن ماه در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، محمدحسین رحمانی مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی واحد اصفهان هدف این همایش را پاسخ‌گویی به دغدغه‌های همیشگی زبان‌آموزان در رابطه با این که با چه سبکی زبان بیاموزند، دانست و در این جلسه گفت: با توجه به این که یادگیری زبان امروزه از اولویت به نیاز تبدیل شده رسالت جهاددانشگاهی واحد اصفهان این است که از دوره‌های عمومی به سوی دوره‌های تخصصی و جامع برود.
مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به اهداف یادگیری زبان، فراگیران را به دو دسته تقسیم کرد و افزود: دسته اول کسانی می‌شوند که برای تقویت مهارت‌های گفتاری و محاوره‌ای، زبان می‌آموزند و قصد مهاجرت ندارند و دسته دوم طیفی از افراد هستند که قصد مهاجرت، کار یا ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارند.
رحمانی ادامه داد: جهاددانشگاهی دوره‌های متنوعی همچون انواع و اقسام کارگاه‌ها، گرامر، مکالمه‌های فشرده، زبان در سفر و... دارد، اما به برگزاری دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد و دکتری نیز ورود کرده و به احتمال فراوان از سال 95 دوره‌های MBA نیز به این مرکز اضافه می شود.
وی ادامه داد: در ایام عید نیز برای دومین سال پیاپی کمپ نوروزی برای کسانی که در این مدت زمان آزادی دارند، از 4 تا 11 فروردین در مرکز میر برگزار می شود.
مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی واحد اصفهان افزود: وظیفه دیگر جهاددانشگاهی دادن مشاوره مفید و کارشناسانه به علاقه‌مندان است که زبان‌آموزان قبل از ثبت‌نام در دوره‌ها باید از مشاوره استفاده کنند تا زمان خود را در دوره‌هایی که مناسب آن‌ها نیست، از دست ندهند.
رحمانی تصریح کرد: تنوع دوره‌ها در بازار، زبان‌آموزان را سردرگم کرده؛ اما از مزایای جهاددانشگاهی این است که برنامه ریزی‌های خاصی برای افرادی که می‌خواهند حتی در بازه زمانی خاصی، مثلا سه ماه یا شش ماه زبان یاد بگیرند، دارد.
همچنین احمد مکاری معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز در این همایش با اشاره به این که جهاددانشگاهی نهادی عمومی و غیردولتی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد خودگردان است که80 درصد بودجه آن از طریق طرح‌های پژوهشی، آموزشی و... این نهاد به دست می‌آید و صرف توسعه آن می‌شود.
وی افزود: مراکز آموزشی زبان جهاددانشگاهی در پنج مرکز سطح شهر اصفهان و یکی از شهرستان‌های اصفهان گسترده شده است.
معاون آموزش واحد تصریح کرد: در بخش آموزشی جهاددانشگاهی 36 تا 37 درصد آن را زبان تشکیل می‌دهد و بقیه در حوزه‌های دیگر مانند آموزش‌های کوتاه مدت پزشکی، امور مالی و مالیاتی، مباحث مربوط به کامپیوتر و .... قرار می‌گیرند. در سال 93 و 94 در جهاددانشگاهی هزار و 30 نفر تنها در دوره آیلتس و 552 نفر در تافل شرکت کرده‌اند.
در ادامه این همایش داوود مشهدی زاده و میثم رحمانی به ترتیب در خصوص آزمون های آیلتس و تافل به ارایه مطالب خود پرداختند.


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)