ورود کاربران


فارغ التحصیلی یکصد هزار دانشجو از مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی

فارغ‌ التحصیلی یکصدهزار نفر از دانشجویان مراکز علمی کاربردی از سال 1377 تا 1394

تاریخ : يكشنبه 09 خرداد 1395
ساعت: 5 : 10   بازدید کنندگان : 2376 بازدید
  نسخه چاپی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد لرستان دکتر عبدالرضا مجدالدین در حاشیه اختتامیه چهل و دومین گردهمایی معاونان آموزشی جهاددانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی جهاددانشگاهی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه 43 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فعال در کشور با 62 هزار دانشجو دایر هستند، اظهار کرد: در مهرماه گذشته 11 هزار و 500 دانشجو در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در سراسر کشور پذیرش شدند که با احتساب پذیرش شدگان بهمن ماه گذشته در مجموع 20 هزار دانشجو در این مراکز پذیرش شدند.

وی ادامه داد: در سال 95 درخواست دوره‌ها با ویژگی‌های همگن‌سازی، متناسب سازی ظرفیت‌ها و ماموریت گرا بودن برای مراکز مختلف صورت گرفته است.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیان کرد: امیدواریم در سال 95 شاهد گسترش فعالیت‌ها درحوزه‌ها و رشته‌هایی که به صورت همگن سازی، متناسب سازی ظرفیت‌ها و با ماموریت‌گرا بودن دوره‌هاست باشیم.

وی گفت: امید می‌رود در سال جدید شاهد تکرار موفقیت‌های سال 94 و هدفی که داریم (پذیرش سهم 10 درصدی پذیرش دانشجویان جهاد دانشگاهی از دانشجویان مراکز علمی کاربردی) باشیم.

مجدالدین تصریح کرد: از سال 77 تا 94، یکصدهزار نفر از مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارغالتحصیل شدند.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی در ادامه گفت: برنامه‌ای که به عنوان کار ویژه در سال 95 انجام شده ارزیابی فعالیت‌های مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سال 94 بوده است که براین اساس 12 مرکز با کسب بیش از 80 امتیاز جزو مراکز برتر معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین براساس این ارزیابی‌ها سه مرکز مشهد، تهران(1)و سمنان با کسب 90 امتیاز به عنوان مراکز نمونه انتخاب شدند


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)