ورود کاربران

امروز در سنندج صورت گرفت؛
برپایی نمایشگاه گروه معماری دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان

برپایی نمایشگاه گروه معماری دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان

تاریخ : دوشنبه 16 آذر 1394
ساعت: 16 : 15   بازدید کنندگان : 4530 بازدید
  نسخه چاپی

اولین نمایشگاه آثار دانشجویان گروه معماری دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان، 16 آذر در این دانشگاه در سنندج برپا شد.

میثم صادق خانی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان کردستان درمراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار گروه معماری این دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو و هفته پژوهش اظهار کرد: رشته معماری یکی از مهم‌ترین رشته ها در سطح جامعه است که در سالیان اخیر علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی در مراکز دانشگاهی بسیار مفید است و دانشجویان با ارائه آثار خود، انگیزه لازم را پیدا کرده و تشویق می شوند.

صادق خانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، آثار دانشگاه‌های دیگر نیز به نمایش گذاشته شده است تا با این کار تجربه و تعامل ما بین دانشجویان برقرار شود.

پرویزاصلانی، مدیر گروه رشته معماری نیز در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 200 اثر منتخب که مربوط به دروس عملی در دوره‌ی کاردانی وکارشناسی دانشجویان یک سال اخیر بوده به نمایش در آمده است.

ویبا اشاره به اینکه نمایشگاه در دو بخش آثار برگزیده دانشجویان سال تحصیلی 94-93 وورک شاپ برپا شده است، افزود: این آثار جمع آوری، نگه داری و در آرشیو دانشگاه قرار می گیرد.

مدیرگروه رشته معماری در ادامه بیان کرد: بیشتر فعالیت‌های دانشجویی در کلاس‌ها برگزارمی شود و دانشجویان با انجام فعالیت خود، نمره ای دریافت و آثار و ماکت‌هاییرا که طراحی کرده اند به فراموشی می سپارند، اما با جمع آوری آثار و تبدیل آن به یک نمایشگاه انگیزه بیشتری برای دانشجویان ایجاد می شود.

اصلانیدر پایان ضمن اشاره به اینکه، نمایشگاه فرصتی برای دیدن آثار است، یادآور شد: آثاراین نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می گیرند و در فعالیت‌های مهم تراز آن بهره گرفته خواهد شد.


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)