ورود کاربران


با حضور رئیس جهاددانشگاهی؛ ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر افتتاح شد

ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر افتتاح شد

تاریخ : شنبه 01 اسفند 1394
ساعت: 18 : 9   بازدید کنندگان : 2994 بازدید
  نسخه چاپی

ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر با زیربنای پنج هزار مترمربع در مراسمی با حضور دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی و دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا - منطقه یزد، دکتر "سید حبیب الله میرغفوری" سرپرست دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی یزد در مورد این طرح عمرانی خاطرنشان کرد: ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر در هفت طبقه با زیربنای پنج هزار مترمربع در مدت تنها 9 ماه احداث و آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه دارای 24 کلاس درس، چهار سایت آموزشی، نمازخانه و همچنین 24 اتاق اداری است و قریب دو هزار دانشجوی رشته‎های علوم انسانی اعم از مدیریت، حسابداری، زبان و روان‎‎شناسی و غیره در آن مشغول به تحصیل هستند.

میرغفوری ابراز امیدواری کرد که این مجموعه بتواند دانشجویانی را تربیت کند که آینده ساز کشورمان باشند و این مهم را نیازمند تلاش و همت بیشتر اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برای ارائه خدمات بهینه آموزشی به دانشجویان دانست.
دکتر "مهدی باصولی" رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم با اشاره به نگرانی‎‎هایی که در مورد تفکیک فعالیت‎‎های دانشگاه و جهاددانشگاهی در ابتدای قبول مسئولیت وی مطرح می‎‎شد، گفت: خوشبختانه با تعامل و هم افزایی بین همکاران جهاددانشگاهی و دانشگاه، در هر دو مجموعه شاهد تحولات و اقدامات خوبی تاکنون بوده‎‎ایم.

وی اجرای چنین طرح بزرگی را در این مدت اندک بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: در حوزه سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این مدت اقدامات موثری صورت گرفته به نحوی که امروز شاهد افتتاح سه مرحله از چرخه گیاهان دارویی و صنعتی در جهاددانشگاهی استان یعنی گلخانه تحقیقاتی، مرکز خدمات تخصصی تولیدگیاهان دارویی و صنعتی و همچنین مرکز رشد واحدهای فناور گیاهان دارویی و فرآورده‎‎های طبیعی هستیم.

باصولی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد پژوهشکده نوین مواد، در حال حاضر کارگاهی برای اجرای پایلوت تحقیقاتی و تولیدی مواد و قطعات ویژه سرامیکی در دست ساخت است و امیدواریم در این رابطه شاهد تجاری سازی دانش ایجاد شده در استان در خصوص تولدی قطعات سرامیکی و استراتژیک کشور در استان باشیم.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یکی از مشکلات عمده که آسیب‏‎های فراوانی را متحمل این سازمان در استان کرده را نداشتن فضای ملکی ذکر کرد و گفت: امیدواریم که مسئولان استان در این رابطه حمایت‎‎های لازم را جهاددانشگاهی یزد داشته باشند.


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)