ورود کاربران


انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد سیستان و بلوچستان با دانشگاه بین المللی چابهار

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد سیستان و بلوچستان با دانشگاه بین المللی چابهار

تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394
ساعت: 44 : 10   بازدید کنندگان : 3049 بازدید
  نسخه چاپی

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری بین سازمان جهاددانشگاهی سیستان وبلوچستان و دانشگاه بین‌المللی چابهار منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، ارتباط هدفمند در زمینه‌های مختلف و همچنین توسعه و گسترش همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های طرفین در راستای توسعه کشور و لزوم حرکت انقلابی در مسیر رفع موانع و مشکلات تولیددانش از محورهای اصلی این سند همکاری است.

اجرای پروژه‌های تحقیقاتی با همکاری اساتید و دانشجویان دانشگاه و پژوهشگران جهاد، تدوین و چاپ کتب علمی با همکاری اساتید دانشگاه و جهاددانشگاهی، فراهم کردن امکانات اجرایی کارآموزی و دانشجویی و کارگاه علمی با جهاددانشگاهی ازجمله موارد مطروح شده در این تفاهم‌نامه است.

تدوین طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی بر اساس اولویت اعلام شده از سوی جهاددانشگاهی،تعامل و هم فکری در زمینه مشکلات و معضلات اجتماعی، انجام پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و ارایه مقالات علمی مشترک، راه اندازی رسانه‌های وابسته این نهاد مانند ایسنا، ایکنا و ایسپا در دانشگاه و همچنین راه اندازی دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه بین‌المللی چابهار از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه به مدت پنج سال به امضای دکتر منصور تاجری رییس جهاددانشگاهی استان سیستان وبلوچستان و دکتر علی‌اصغر تباوار رییس دانشگاه بین‌المللی چابهار رسیده است.


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)