ورود کاربران


انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی میان جهاددانشگاهی و سازمان بسیج علمی پژوهشی خوزستان

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی میان جهاددانشگاهی و سازمان بسیج علمی پژوهشی خوزستان

تاریخ : يكشنبه 01 آذر 1394
ساعت: 56 : 15   بازدید کنندگان : 2641 بازدید
  نسخه چاپی

 سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و سازمان بسیج علمی پژوهشی استان خوزستان با هدف افزایش دانش فنی و ارتقاء مهارت حرفه‌ای پرسنل وافراد معرفی شده از سوی سازمان بسیج، تفاهم‌نامه آموزشی امضا كردند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، دكتر قدرت‌اله شاكری‌نژاد رییس جهاد دانشگاهی خوزستان و خالد گمار رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان خوزستان تفاهم‌نامه آموزشی امضا کردند.

شاكری‌نژاددر این مراسم با تاكید بر اینكه دو مجموعه جهاددانشگاهی و بسیج هر دو مولود انقلاب هستند، گفت: این دو مجموعه در سال‌های پس از انقلاب سابقه همكاری‌های متعددی داشته‌اند و در روند این همكاری‌ها نیز هیچ مشكلی وجود نداشته و امروز نیز بار دیگر زمینه همكاری فراهم شده است.

وی افزود: در مجموعه جهاددانشگاهی خوزستان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی در حوزه آموزش وجود دارد كه بخشی از این ظرفیت‌ها در اختیار سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی استان از جمله استانداری، شهرداری‌ها، اداره پست، امور مالیاتی و سازمان‌های دیگرقرار گرفته است. نكته قابل توجه اینكه تلاش بر این بوده كه همزمان با نوآوری‌های آموزشی در كشور، در مركز آموزش جهاد دانشگاهی نیز این نوآوری‌ها اعمال شود و به همین دلیل از سیستم آموزشی به‌روز برخوردار هستیم.

شاكری‌نژادتصریح كرد: همچنین در مجموعه جهاددانشگاهی توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های دیگر از جمله آموزش عالی، خدمات پزشكی و فنی و مهندسی نیز وجود دارد و این مجموعه درخصوص تدوین دانش فنی و خودكفایی علمی و همچنین تجهیز جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس تلاش‌های بسیاری داشته است. امیدواریم تفاهم‌نامه میان دو مجموعه زمینه همكاری‌های گسترده‌تر در بخش‌های مختلف را فراهم كند.

براساس این گزارش، خالد گمار رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: بسیج علمی پژوهشی استان جامعه آماری بالایی را شامل می‌شود و ظرفیت‌های بسیاری در این سازمان وجود دارد. برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای بسیج با هدف توانمندسازی نیروی انسانی در دستور كار قرار دارد و با توجه به ظرفیت‌های سخت‌افزاری،امكانات و توانمندی‌های موجود در مركز آموزش جهاددانشگاهی، این مجموعه برای همكاری‌های آموزشی انتخاب شده است.

وی افزود: مجموعه بسیج علمی پژوهشی استان نیز توانمندی‌های خوبی در بسیاری زمینه‌های علمی در اختیار دارد و به همین دلیل امیدواریم این تفاهم‌نامه زمینه‌های گسترش همكاری‌های مشترك دو مجموعه را فراهم كند.

اجرای كامل دوره‌های آموزشی مورد نیاز سازمان بسیج، تامین مدرسان دوره‌های آموزشی درخواستی بسیج، صدور گواهی‌نامه آموزشی برای شركت‌كنندگان در دوره‌ها و تامین محل و امكانات لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان بسیج علمی پژوهشی از سوی جهاددانشگاهی خوزستان از جمله موارد ذكر شده در این تفاهم‌نامه است.

براساس این گزارش، در پایان مراسم تفاهم‌نامه آموزشی میان سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان خوزستان به امضای روسای دومجموعه رسید.

 


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)