ورود کاربران


امضای تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و مرکز آموزش مدیریت دولتی

امضای تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و مرکز آموزش مدیریت دولتی

تاریخ : يكشنبه 01 آذر 1394
ساعت: 33 : 15   بازدید کنندگان : 2810 بازدید
  نسخه چاپی

با حضور دکترمحسن قرنفلی - معاون آموزشی جهاددانشگاهی و دکتر اسماعیل ملک اخلاق - رئیس مرکزآموزش مدیریت دولتی، تفاهم نامه‌ همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز آموزش مدیریت دولتی در محل جهاددانشگاهی امضا شد.

 

به گزارش ایسنا،دکتر اسماعیل ملک اخلاق، در حاشیه امضای این تفاهم نامه، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با امضای این تفاهم نامه به سمت ایجاد مرکز جدیدی حرکت کرده‌ایم که مرکز آموزش مدیریت دولتی نیست بلکه مرکز آموزش، پژوهش‌های توسعه و آینده نگری نام دارد. این مرکز در سه دانش خاص شامل: دانش مدیریت، دانش توسعه و دانش آینده‌نگری پشتیبان فکری سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعالیت می‌کند و در این مرکز به بهبود عملکرد نظام اداری، شتاب توسعه برای کشور از زوایای مختلف و شکل‌گیری آینده بهتر بر اساس سند چشم انداز کمک می‌کنیم. ما برای دستیابی به اهداف خود قصد همکاری مشترک با سازمان‌ها، نهادهای علمی و مراکز دانشگاهی داریم و با همکاری مشترک درقالب پروژه به وظایف خود می‌پردازیم.

 

رئیس مرکزآموزش مدیریت دولتی در ادامه گفت:‌با همکاری جهاد دانشگاهی، درحوزه‌های توسعه دانش مدیریت، دانش اقتصادی و دانش آینده‌نگری در قالب پروژه‌های مشترک به همکاری می‌پردازیم و تلاش می‌کنیم اصلی ترین مسائل کشور را شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی کنیم و در بخش‌های زیربنایی، تولیدی و اجتماعی مسائل استراتژیک را به بحث بگذاریم علاوه بر آن برای تحلیل و تبیین مسایل و ارایه راهکارهایی به منظور خروج از این مسائل در قالب تولید دانش و بسته‌های مطالعاتی و توسعه صنعت مشاوره کمک موثری بکنیم.

 

ملک اخلاق درپایان مدت این تفاهم نامه را دو سال و در قالب همکاری‌های میان مدت ذکر کرد.


امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)