ورود کاربران


برگزاری کارگاه آموزشی "باز طراحی محصولات تولیدی در رشته هنرهای چوبی" در جهاد دانشگاهی واحد استان البرز

برگزاری کارگاه آموزشی "باز طراحی محصولات تولیدی در رشته هنرهای چوبی" در جهاد دانشگاهی واحد استان البرز

تاریخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398
ساعت: 43 : 11   بازدید کنندگان : 655 بازدید
  نسخه چاپی

برگزاری  کارگاه آموزشی "باز طراحی محصولات تولیدی در رشته هنرهای چوبی" در جهاد دانشگاهی واحد استان البرز
معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز با همکاری معاونت صنایع دستی استان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی "باز طراحی محصولات تولیدی در رشته هنرهای چوبی" به مدت 72 ساعت نموده است.
این کارگاه آموزشی با رویکرد دانش افزایی، توانمندسازی و بروزرسانی دانش شاغلین صنایع دستی در رشته هنرهای چوبی و همچنین با هدف رشد، بهبود کسب و کار هنرمندان و صنعتگران در رشته های هنرهای چوبی برگزار می گردد.
این کارگاه آموزشی در 4 محور اصلی بازاریابی و فروش محصولات تولیدی، ایده پردازی، طراحی محصولات، نرم افزارها رشته هنرهای چوبی برگزار خواهد شد.
فراگیران مهارت‌ هایی نظیر شناخت بازار هدف، تعیین توانایی های کارگاه، سه رکن موفقیت در تجارت و تولید، خلاقیت در فروش و بازاریابی، شناخت توانایی شخصی و فنی کارگاه، شناخت کامل نیازهای بازار، ایجاد نیاز برای بازار، هوشمندانه رفتار کردن، بکارگیری از توانایی تکنیکی فردی و کارگاهی، خلاقیت در بکارگیری مواد، شناخت روش های ساخت و تولید، خلاقیت در ترکیب مواد، شناخت کلی از نرم افزارهای طراحی، توانایی در بکارگیری نرم افزار در روند طراحی را طی این کارگاه ها فرا خواهند گرفت.
این کارگاه آموزشی تخصصی ویژه هنرمندان صنایع چوبی در محل معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار خواهد شد.
40 هنرمند شاغل در حوزه هنرهای چوبی استان در این کارگاه آموزشی حضور دارند.
لازم به ذکر است، کارگاه آموزشی "باز طراحی محصولات تولیدی در رشته هنرهای چوبی" در قالب 2 گروه 20 نفره به مدت 72 ساعت از اردیبهشت ماه سال جاری، در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، آغاز و در حال برگزاری است.

امکانات خبر - ارسال برای دوستان - نظرات
(Show Details...)